Veelgestelde vragen - FAQ

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd is 7-10 werkdagen. Onze producten worden rechtstreeks van de leverancier naar u verzonden. Door dit unieke bedrijfsmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan onze concurrenten.

De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het soms gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt in het leveringsproces. U kunt de status van uw bestelling controleren via de volgende link:

Heeft u 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?
Verzendmethode Kosten Levertijd
Gratis verzending Gratis 7-10 werkdagen

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Niet tevreden met uw bestelling? Het spijt ons zeer en we horen graag wat we kunnen doen om u tevreden te stellen. Stuur een e-mail naar Info@zanomi.nl en we zullen zien hoe we het zo snel mogelijk kunnen oplossen!

Waar kan ik mijn track & trace code vinden?
Wanneer uw bestelling is verwerkt en verzonden sturen wij u uw track & trace code via e-mail. De verwerking van uw bestelling duurt 24 uur.